Alla inlägg under juli 2007

Av Caroline Blomberg - 19 juli 2007 19:02

Idag vaknade man klockan 6. Haha. Joel skulle upp och jag var hur pigg som helst. Det är inte en vanlig grej om jag säger så. *helt otroligt nästan*
Men jag vill inte att du skulle åka till jobbet, ville bara att du skulle ligga kvar med mig, det är så mysigt.
Iallafall så blev det att man satt på en film och tittade lite, samtidigt vilade ja lite..
senare på dagen så gick jag ut och solade, Så nu har man lite mer färg :)
Det var väldigt varmt idag, så man kan säga att det var inte så skönt att ligga i solen länge, man dog ju typ ;P
Joel skulle komma till mig nu på kvällen, men så när jag ringde han så kunde han inte komma :( *ledsen* Får sova helt själv i natt, som jag hatar mest!
Men får endå träffa honom i morgon, då är det Älmsta natta med.. ska bli så himla roligt.. Får träffa Mimmi med.. vi ska röjja ;D Så imorgon blir det nog inget nykter tillstånd om jag själv får välja.. !



Av Caroline Blomberg - 18 juli 2007 22:56

Jag är så himla lycklig, Har världens finaste pojkvän.
Idag har vi varit tillsammans i 11 månader exakt :)
Kan det bli bättre.. :P Jag förstår inte hur jag kunnat fått en sådan
underbar kille! Du är värd mer än ord kan beskriva! Har aldrig förut känt på detta sätt! Älskar dig så himla mycket, Och kommer allti att göra det! Det vet jag!


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards